Chcesz być na bieżąco z nowościami,
kierunkami studiów i ciekawymi eventami?

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Wydział Administracji i Nauk Społecznych
REKRUTACJA ON-LINE

Grafika komputerowa w mediach

Wybierając tę specjalność, będziesz miał możliwość doskonalić swoje umiejętności w zakresie tworzenia grafiki i multimediów, wykorzystywanych na potrzeby prasy, radia, telewizji, a zwłaszcza internetu.

Specjalistyczne zajęcia pozwolą Ci na zdobycie umiejętności tworzenia, pozyskiwania i przetwarzania form wizualnych.

 

 W programie studiów m.in.:

  • Kreatywna edycja obrazu

  • Prezentacja informacji multimedialnych w Internecie Graficzna wizualizacja danych

Specjalność realizowana jest od 2. semestru na studiach II stopnia. 

 

Certyfikaty oferowane w ramach kierunku:

 


 

A co po specjalności grafika komputerowa w mediach?

Jako absolwent tej specjalności będziesz przygotowany do pracy na stanowisku grafika i projektanta nośników informacji, stron WWW, animacji i innych wizualnych form komunikacyjnych.

Posiadane umiejętności umożliwią Ci pracę przy składzie DTP i w charakterze fotografika.

Zdobyta wiedza, dotycząca specyfiki funkcjonowania mediów oraz marketingowych form oddziaływania na odbiorcę, pozwoli Ci natomiast na zawodową realizację w agencjach reklamowych, promocyjnych i agencjach multimedialnych.

Reklama, public relations i marketing internetowy

Chcesz zwiększyć wiedzę i umiejętności w zakresie relacji z mediami, prowadzenia kampanii reklamowych i warsztatu rzecznika prasowego?

Ideą tej specjalności jest wyposażenie Cię w narzędzia umożliwiające skuteczną promocję i kreowanie wizerunku swojego lub instytucji, firmy na rynku, w tym również w Internecie. 

W trakcie studiów rozwiniesz swoje praktyczne umiejętności związane z tworzeniem przekazów reklamowych, działaniami kreacyjnymi, planowaniem kampanii reklamowych i strategii public relations.

 

W programie studiów m.in.:

  • Komunikacja marketingowa w Internecie

  • Język i techniki reklamy

  • Zachowania konsumentów w Internecie

A co po specjalności reklama, public relations i marketing internetowy? 

 Jako absolwent tej specjalności zostaniesz przygotowany do pracy w charakterze specjalisty zajmującego się komunikowaniem marketingowym, co da Ci szansę na pracę w agencjach reklamowych, domach mediowych, biurach prasowych, agencjach promocyjnych oraz w przedsiębiorstwach, instytucjach i organizacjach prowadzących działalność marketingową i komunikacyjną.

© 2011 - 2017 Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Wszelkie materiały zawarte na stronie www.kandydaci.wsiz.rzeszow.pl mają wyłącznie
informacyjny charakter i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.